torsdag 31 december 2009

-

allt jag vill ha är spontan kärlek. är det så jävla svårt att få? jag skiter i julklappar, jag vill inte ha ett jävla skit när jag fyller år. ge mig nått en måndagkväll istället, en blomma, en tanke, en mening? jag orkar inte behöva be om allt! det tar allt för mycket energi. jag vet att jag låter som en jävla tjatkärring, det kanske jag är oxå? men ska jag bara sitta tyst och låta allt hållas inne? nej,för det har jag gjort varenda jävla gång och det är därför jag tänker som jag gör. det är därför alla förhållanden har förstörts och det är därför jag hela tiden jämför. för jag vill inte att det ska bli som förr. har man en dålig dag behöver man uppmuntran. jag orkar inte va orkeslös och jag vill inte komma i andra hand.....

somna till en stund nyss, men vaknade. inte ens lite sömn kan man få. jag vet att jag har destruktiva tankarmen vad gör man?

Inga kommentarer: